måndag 24 maj 2010

Några timmar kvar...

Det finns människor därute som vet hur Lost slutade. Jag är inte en av dom. Inte än. Jag har en miljon saker att göra idag så jag måste vänta många timmar till innan jag får se det. Det är ganska frustrerande måste jag säga. Jag är så himla nervös. Jag vaknade av att jag hade Redemption song på hjärnan, jag ser det absolut som ett tecken på något. På vad vet jag inte. Jag tänkte på Sawyer och Juliet och lite på Kate och Jack.

Jag tror inte att jag kommer att kunna koncenrera mig på något förän jag får se. Kommer inte bli lugn, oron bara mal.

Jag vågar inte gå in på några sidor på Internet, det finns ju risk för spoilers. Åh jag sitter här i mitt fängelse och vet inte hur jag ska komma ut (fängelset är mentalt och på Internet). Samtidigt vill jag ju inte att det ska ta slut. Men allt har ett slut.

1 kommentar:

  1. Åh fasen vad sugen jag blir på att ha sett alla avsnitt så att jag också får se hur det slutar, men samtidigt är det ju tråkgit när det tar slut. Ser fram emot fler LOST-inlägg.

    SvaraRadera