måndag 21 juni 2010

favoriter

Bästa tecknade tvserie?: Family Guy
Favorittvserie?: Just nu är det Breaking Bad, annars Six feet Under
Favorittvmat?: frukt
Snyggaste tvserieintrot?: Det är en hård kamp mellan True Blood, Carnivale och Six feet under. Jag tror att True Blood vinner den kampen.
Betalar du tv-licensen?: Självklart
Bästa barnprogram?: Jag gillade Trasdockorna och annat tecknat tror jag.
Favoritkomediserie? : The Office (alla NBC's torsdagsserier är inräknade där alltså Parks and Recreation, Community och 30 Rock) och Party Down har blivit en favorit. Måste också säga The big bang Theory
Favoritkriminalserie?: Criminal Minds
Bästa seriedagen?: Måndagar och fredagar

1 kommentar:

  1. jag tycker dexter-introt är sjutk snyggt annars(blir så sugen på kött!). men jag har varken sett true blood eller carnivale..

    SvaraRadera